Monday, August 6, 2007

glamour.it

Fiind pe taramul mama al modei, am zis ca 'is a must', sa ma intorc acasa cu cateva reviste de moda (mai ales ca suntem la inceput de sezon). prima care mi-a picat in mana a fost revista GLAMOUR:

Am fost foarte multumita de ce am gasit in revista insa dezamagita de faptul ca nu are nimic in plus fata de cea din romanaia [inafara de faptul ca au cu mult mai multe reclame]. Doua lucruri mi-au atras atentia:

1. Se pare ca nici ei nu au site (glamour.it). In schimb se pare ca site-ul lor este style.it (oare au luat franciza de la style.com? Nu as crede. Sunt foarte diferite atat in concept cat si in continut)

2. Mi-a placut faptul ca pagina de introducere a revistei, la noi de obicei este scrisa de redactorul sef, la ei insa de directorul revistei. Imi place mai mult stilul lor. Mi se pare ca ofera mai multa transparenta. Directoarea revistei Glamour Italia este PAOLA CENTOMO. O doamna din toate punctele de vedere. google-itio si vedeti ce gasiti despre ea, mie mi se pare un personaj interesant. ;)

No comments: