Friday, August 10, 2007

De la Ovidiu Buta - pentru noi... (fetele)


Ghid de week-end


... cateva idei numai bune de pus in practica

1. cauta prin solduri, in foarte scurt timp vor disparea din magazine

2. citeste interviul acordat de Tom Ford la CNN pe cnn.com

3. daca nu ai ajuns inca la magazinul Rozalb de Mura, fa un efort. Chiar merita.

4. inaugureaza un blog

5. incearca linia Murad de la Sephora. Face minuni.

6. schimba parfumul.

7. verifica colectiile noi de la Victoria 46

8. pretinde ca locuiesti in Manhattan si vrei sa te pui la curent cu ultimele barfe (gawker.com)

9. nu pleca la mare! schimba destinatia cu muntele! Brasov este o idee excelenta - este racoare, lumea calma si poti sa cauti in tihna prin outlet-ul din spatele hotelului Aro printe zecile de tinute Chloe sau Alberta Feretti.

10. inchide televizorul si reciteste cartea preferata

preluat de pe blogul lui ...... http://www.fashionandbeauty.ro/ghid_de_weekend.html

3 comments:

Poppy said...

Sugestie offtopic: http://thesartorialist.blogspot.com/ E posibil sa-ti suscite interesul. :)

Denisa said...

multumesc, l-am adaugat in reader ;)

Diana @ So Fash'on said...

acum o saptamana cand am fost in Buc am trecut pe langa Victoria 46 si am ramas masca.dar mi-a fost rusine sa intru. nu de "designerii" expusi in vitrina, ci de vanzatori. mi se pare ca au impresii, uitandu-ma la fetele acelor oameni prin vitrina. anyway,
jezebel.com e mai tare decat gawker.com :P