Monday, June 25, 2007

vacanta traznita



m-am gandit eu sa particip la un concurs: titlul concursului era ceva de genul: "cea mai traznita vacanta de shopperitza". am zis sa ma inscriu si eu, asa ca uite ce a iesit. mentionez ca nu e ceva inventat... chiar asa s-a intamplat :D

Vacanta mea de shopper-ita

Totul a inceput acum 2 ani cand impreuna cu prietenul meu am hotarat sa mergem in Italia, mai exact Sicilia, pentru ai vizita pe parintii lui.
Zis si facut. Ne urcam in avion pregatiti pentru 2 saptamani de vis.
Mentionez ca banii mei de cheltuiala erau apoximativ 300 euro :( iar eu sunt inebunita dupa shopping…

Ziua1: acomodare si imprietenire cu vitorii mei socri (pe care i-am cunoscut atunci pentru prima data).

Ziua 2: plimbare prin oras. Am descoperit o multime de magazine in care se vindeau haine din China. Erau numite “La Chinezi”. Preturile erau incredibil de mici si lucrurile surprinzator de interesante si de calitate (asta daca aveai rabdare sa cauti prin multitudinea de lucruri – iar eu AVEAM). Am cheltuit 30 euro pe: 2 perechi de blugi, o multime de chilotei si sosete, 3 bluze si 2 tricouri.

Ziua 3: aflu ca in fiecare marti, in orasul in care stateam avea loc cea mai mare piata din Sicilia. Se deschidea la ora 7.00 si se inchidea la 13.00. Din auzite nu prea puteai sa o parcurgi pe toata in acel interval de ore. La 7.10 am eram la piata, la ora 13.00, cand deja toti strangeau, cheltuisem toti banii… Mi-am cumparat o gramada de lucruri, preturile erau excelente si calitatea selectiva. Sa incep: 5 perechi blugi, 5 tricouri, la maieuri si topuri nu mai imi amintesc numaru, 3 perechi de adidasi, 4 de sandale, slapi si pantofi. 8 GENTI (sunt o mare iubitoare de genti) si multe multe accesorii.

A fost un vis. Bineinteles ca m-am imprumutat de bani ca sa pot supravietui tentatiilor ce aveau sa vina. In vinerea urmatoarea piata s-a mutat in orasul Ragusa, sambata in Caltagirone, duminica in Catania, marti din nou Gela. A fost de vis. Am trait numai pentru shopping, nimic nu mai conta. Asta cu toate ca locuinta parintilor iubitului meu era la 30 minute de Marea Mediterana!!!

Va recomand din toata inima sa vizitati Sicilia. Din multe motive, dar mai ales din punct de vedere al SHOPPINGULUIIIIIIIIIIIIIIIIIIII……

P.s maine detalii picante din weekendul petrecut la mare :D

3 comments:

Unknown said...

Denisa te inteleg cum te-ai simtit.
Si eu impreuna cu iubitul meu am fost la Roma de Pasti pentru 2 saptamani. Am stat la parintii mei.
Si acolo erau preturile supr ieftine la chineji si lucruri bune, daca stateai sa le alegi. Am fost la multe targuri. Mi-am luat multeeeeeeee lucruri. Pt casa, de incaltat, imbracat.

Denisa said...

abia astept sa merg din nou. pe 18 iulie vom fi in masina spre sicilia. abia astept shoppingul si mai ales leneveala pe plaja. fata de acum 2 ani, sunt ceva mai obosita!!! am mare nevoie de putina vacanta. cred ca si tu nu?

Unknown said...

Da denisa si eu simt nevoia de o vacanta. Sa lenevesc toata ziua, sa ma plimb, la cumparaturi. Poate plecam si noi la sfarsitul saptamanii la Roma. Abia astept marea, sa ma balacesc si sa ma bronzesz.
Iti urez vacanta placuta de pe acum si spor la shoparit :))