Wednesday, June 20, 2007

Brain TV "pentru oameni inteligenti"


Cel mai recent post on-line isi alege publicul printr-un chestionar.

Postul de televiziune on-line Brain TV, detinut de compania IT autohtona Brainient, va incepe sa emita din 27 iunie. Pana atunci, „televiziunea pentru oameni inteligenti” lanseaza un exercitiu inedit de selectie a audientei pentru viitorul post: incepand de ieri si pana la debutul oficial al Brain TV, telespectatorii pot sa afle cum corespund nisei careia i se adreseaza televiziunea.

Procesul de selectie consta in participarea pe site-ul www.braintv.ro la un test format din trei intrebari. Daca vizitatorul arata ca stie raspunsul la intrebari frivole de tipul „Cum o chema pe amanta lui Florin din „Tradati din dragoste”„, atunci este informat „politicos” ca „Brain TV evita sa aiba in audienta persoane ca tine...”.

Emisiuni pe cinci canale diferite

„Cautam o audienta de nisa, cu anumite valori si asteptari. Vrem oameni inteligenti, cu bun-gust si interesati de o alternativa la programele destinate gospodinelor nefericite”, explica Emi Gal, managing director Brain TV.

Brain TV va difuza continut pe cinci canale distincte: Business, Internet, Advertising, Cultural si Showbiz, iar productia va fi realizata de catre echipa postului. Coordonatorii proiectului au anuntat ca le vor oferi aceasta sansa si persoanelor care vor sa se afirme in spatiul new media.

Platforma Brain TV este bazata pe feedback-ul din partea utilizatorilor, care pot sa-si spuna parerea, sa dea note emisiunilor si moderatorilor prin intermediul comentariilor si al unor sisteme de rating, dar si sa filtreze continutul pe care doresc sa-l vada.

De asemenea, viitorul post le ofera telespectatorilor posibilitatea de a personaliza programul de televiziune, in functie de diferite preferinte. Mai mult, butonul de „Pauza” permite urmarirea integrala a productiilor Brain TV, in functie de programul fiecarui utilizator.

Gaselnite pentru advertiseri

Fondatorii Brain TV le ofera mijloace suplimentare de promovare publicitarilor. Pe langa modalitatile tipice pentru internet (bannere, spoturi, personalizarea unei emisiuni), advertiserii mai pot beneficia de campanii non-intruzive, unde o bara descriptiva a spotului va aparea si utilizatorul va alege daca sa urmareasca sau nu o reclama.

Potrivit coordonatorilor proiectului, platforma Brain TV va oferi si servicii de publicitate contextuala, bazate pe cuvinte-cheie.
„Vom obliga astfel si publicitarii sa produca reclame mai interesante. Nu putem obliga un om inteligent sa se uite la o reclama ce ii insulta inteligenta, indiferent de venitul pe care difuzarea acesteia l-ar putea aduce”, spune Emi Gal.

Brain TV este detinut de Brainient, firma activa in domeniul software (IT outsourcing si dezvoltare de software personalizat pentru web si telefoane mobile). Portofoliul actual include companii din Anglia, Franta, Spania, Italia, Germania, SUA si Australia.


articol preluat din evenimentul zilei: http://www.evenimentul-zilei.com/ , sectiunea media
alte articole cu el:
Ziarul gandu:
http://www.gandul.info/braintv-televiziunea-oameni-inteligenti.html?3939;350161
Media & Advertising
http://www.media-ad.ro/article.php?articleId=7523

p.s Emi este viitorul meu sot. :) me happy for him

No comments: