Monday, June 4, 2007

Concert Sophie Ellis Bextor




Vineri (1 iunie) am fost la concert... si ce concert!!! A fost extraordinar. Am participat la destul de multe concerte in viata mea dar la nici unul nu s-a auzit atat de calitativ. Ce mai, aveai impesia ca e exact melodia de pe CD. Cele 10 melodii + biss-ul au facut ravagi in public. Apropos de public, destul de putinei.... cred ca daca era mai bine promovat cu siguranta veneau mai multi.
Per total o seara resita.....

P.S. Bineinteles ca trebuia sa fie si o dezamagire: ca la orice concert am dat pe acolo de "barulete" cu suc. Mai exact iti era servit un pahar de 250 ml in care iti era turnat din sticla de 2 litri, cu ghiata sau fara, fata sau cola. Paharul costa 5 lei... asta da business... :(((

1 comment:

ciprinho said...

ai fost la sophia!...aveam so o invitatie de 2pers n-am mai aj..k deh io ma gandeam k fratelli din centru nicidecum tocmai in tei..daparte raw de tot..un mil dadeam pa taxiu..