Sunday, November 4, 2007

le-am adunat de prin bloguri. RUNDA 2

Madalin Matica Warren Buffet's six advices

Ceva la care v-as propune sa ne gandim saptamina asta.

“Stay away from credit cards and invest in yourself and remember:
A. Money doesn’t create man, but it is the man who created money.
B. Live your life as simple as you are.
C. Don’t do what others say. Just listen to them, but do what makes you feel good.
D. Don’t go on brand name. Wear those things in which you feel comfortable.
E. Don’t waste your money on unnecessary things. Spend on those who really are in need.
F. After all, it’s your life. Why give others the chance to rule your life?”

Ce contine ciocolata organica, de Ggreen Christmas.
de exemplu, cea cu cirese: masa de cacao organica, unt de cacao organic, migdale organice, zahar brut organic, lapte praf organic, lecitina de soia, extract de vanilie organica

Strategii de Practica, de Radu Ionescu
Cautam 2-3 studenti fff isteti care sa faca practica in departamentul de Client Service - dintre ei vom filtra 1-2 juniori in departament, plus exista burse pentru cine ia note bune.

Gandaci si suprarealism de Victor Kapra
in seara asta cand am ajuns acasa, am intrat in bucatarie si am zarit pe una din usile unui dulap un superb gandac rosiatic. nu e nicio tragedie, nici new york-ul nu a reusit sa scape de astfel de insecte. i-am dat un bobarnac in chiuveta si a sfarsit demn sub cateva picaturi de detergent de vase. asa mi-am adus aminte ca am citit astazi un articol foarte bine scris, suprarealist de-a dreptul. nu e un articol tocmai potrivit pentru un cotidian quality, dar cel putin releva capacitatile mult peste medie ale autorului. care e super talentat. iar sefii ar trebui sa-l incurajeze, in conditiile in care, banuiesc, melania dinozaurita se uita urat la colegii mai tineri :)

No comments: