Monday, November 12, 2007

la sibiu...concert Scorpions





Weekendul acesta am fost la Sibiu, capitala culturala a Europei :p. Motivul principal a fost concertul Scorpions, pe care l-am si vazut. Impresii...cam urat :( trist dar asta este adevarul. se vede ca oamenii au imbatranit. + foarte mare aglomeratie + foarte frig + nici un loc la restaurant sau cafenele. Morti de foame ce eram am ajuns sa mancam intr-o shaormerie..:P

Dar..weekendul a fost foarte resit pentru ca am fost impreuna cu cativa din colegii de munca si ne-am simtit minunat impreuna.. Si pana la urma asta este cel mai important, nu? Oamenii de langa tine.

Abia astept sa facem din nou astefel de mini excursii.

AAAA si, a nins hmmm...

2 comments:

Ciprian Mocanu said...

mie mi-a placut super mult si nush.. o excursie este facuta, vb ta, de persoanele cu care mergi.. chiar m-am distrat si mi-a placut compania tuturor :)) chiar dak am dormit 2 intr-un pat de 1 :))

Denisa said...

stiu ca ti-a placut faza cu dormitul 2 intre-un pat de 1...;)
ciprian, tu pe cand un blog...???