Monday, October 8, 2007

"Vorbe adunate de prin bloguri"

Zilele trecute am dat o "raita" prin Google Reader si mi-au atras atentia mai multe "vorbe" interesante de prin diferite bloguri...
Din pacate nu am scris si blogul de unde le-am luat, next time.

"Mi se pare interesant: e ca si cum lumea unei propozitii se va lasa evaluata de lumea unei ecuatii."

"A consuma fara a visa inseamna a ne intoarce la animalitate"

"Proiecte de succes"
- proiectului copacul de hartie (colectare si reciclare hartie)
- firme ca Green Pet Prod (colectare si reciclare PET'uri)
- initiativei Vodafone pentru reciclarea telefoanelor mobile si a componentelor & accesoriilor
ma fac sa sper ca peste nu foarte mult timp vor exista mai multi oameni care sa fie eco si atunci eu sa fiu o persoana obisnuita, nicidecum 'prea green'

"Călătorie memorabilă cu tramvaiul 5, la Roma.
Intră băiatul cu chitara, cântă o serenata, îi zice apoi şi ceva cu Grecia şi Sagapo iar la refren dă un răcnet: Hai, tutti insieme! Evident că îmi venise criza de râs, îmi şi imaginam un tramvai întreg cântând şi dând lateral din cap pe ritmurile chitaristului. Nici nu-mi revenisem bine că în urechi mi-a intrat Aseară ţi-am dat o gladiolăăăăăăăăăă."

"Întrebare: antilopa împotriva cui e?"

"A woman in St. Petersburg, Florida made a starling discovery, finding $65,000 in a plastic bag this week. Rather than keeping the money, the woman told her supervisor who called the police to turn it in. Turns out the money fell off a Loomis armored car. Talk about an honest person.
So let's have a weekend debate: If you found a bag full of money, would you keep it? Why or why not? Do you think you could face legal troubles?"

No comments: