Saturday, October 27, 2007

modelingul in romania, merita sau nu???



Din punctul meu de vedere ...NU. Nu merita de loc. Din pacate nu pot vorbi din propria experienta...pt ca nu o am, dar din auzite am 1001 de povesti. Sunt multe lucruri pe dos in meseria asta ...
Sa incepem cu inceputul:

1. Sunt foarte prost platiti..mai degraba ai putea spune ca renumerarea lor cateodata nici nu intra in buget (atat de infime sunt). cand spun prost platite incerc si eu sa fac o mica comparatie la ce este afara. Si cred ca am tot dreptul, avand in vedere ca obiectele vestimentare care sunt "expuse" pe ei, costa cam cat afara.. de ce sa nu plateasca si ei ca afara...a nu au bani.?????..... sponsori se gasesc la tot coltul...talent sa ai.

2. Agentiile lor ii exploateaza. Bineinteles ca sunt si agentii foarte bune care au grija de ei, nu cer comisioane extraordinare si au grija de look-ul lor. Imi a mintesc cum o prietena imi povestea aproape cu lacrimi in ochi, cum ea la 14 ani era luata de la scoala pentru castinguri si prezentarai si daca obiecta o amenintau cu judecata si inchisoare (chiar nu glumesc). Asta datorita "contractului" pe care il semnase.

3. La prezentari sunt tratati ca niste "umerase". de multe ori nici nu primesc un pahar cu apa, ce sa mai vb de mancare si alte cele.

Chiar daca unii spun ca asta nici nu e munca..eu va spun ca va inselati si va recomnad sa va interesati inainte de a va arunca in afirmatii...

m-am uitat un pic pe internet legat de agentiile din romania si sincer cea mai serioasa si in acelasi timp funn, mi s-a parut Amodels

1 comment:

jurnaldebebe said...

poate remunerarea.
cat despre pielea de crocodil... ewww. presupun ca porti si haine de blana din iepure.