Sunday, October 21, 2007

A venit Toamna cu ploaie cu tot!!!

Asa cum au promis cei de la "meteo", a inceput sa ploua zdravan la Bucuresti. O ploaie dinaia de toamna care te inchiatza. Intr-un fel mi-e dor de ploaia de vara care iti dadea un sentiment de "curat" si aerisit.
Dar nu ne putem opune mamei natura, asa ca trebuie sa imi adaug la garderoba o haina de ploaie sau o umbrela ..fiecare dupa preferinte. avand in vedere ca merg mai mult cu masina am ales sa imi cumpar o haina de ploaie. Sunt inca nedumerita de model si culoare, asa ca am dat o ochiata prin colectiile acestui sezon.


Michon Schur

Tory Burch
Ralph Lauren
Daryl K
Anne Klein
Erdem
Biba
Aquascutum
Marc by Marc Jacobs
Emilio Pucci
Undercover
Vivienne Westwood
Dries Van Noten
Hermes

Din pacate sunt foarte mici sansele sa gasesc aceste modele in capitala noastra minunata, dar cu siguranta am sa merg la zara sa vad cateva ce copi fidele, ale acestor modele, voi gasi.
Ca doar ei sunt ce-i mai tari in plagiat..;) nu?

No comments: