Friday, September 21, 2007

mini vacanta...pe meleaguri Siciliene

Maine seara voi pleca intr-o mica vacanta in Italia. Abia o astept. Chiar daca este scurta voi avea cu siguranta cateva sesiuni de shopping, asa ca la intoarcere am sa postez ce mi-am luat :D

Tot pentru vacanta asata mi-am propus sa citesc mult asa ca imi voi lua cu mine cartea pe care am inceput-o de curand. Se numeste Doctorul Misterios de Alexander Dumas. Ador acest scriitor, am citit cam tot ce s-a putut gasi prin anticariate si prin bibloteca tatalui meu (si el un mare fan).


Rochita mea este gata. Cred ca am uitat sa va spun ca Diana Bobar este designerul meu :D. am rugat-o sa imi faca o rochie pentru o nunta in Octombrie..si ESTE GATA. cand ma intorc din vacanta am sa o vad si fizic. Mi-ar placea mai devreme dar, avand in vedere distanta dintre orasele noastre :D, se intelege.
"Diana, vreu sa iti multumesc pentru rochita, este minunat si stiu ca voi fi o "femme fatale" a serii si asta datorita tie. multumesc inca o data si promit ceva dragutz din Italia pt tine :D

rochita o puteti vedea si pe blogul ei :D
http://dianabobar.wordpress.com/2007/09/16/the-event-dress-on-roxana/


No comments: