Friday, December 21, 2007

Sarbatori Minunate...


Din pacate anul asta sarbatoriile au venit cu o schimbare uriasa in viata mea. Nu stiu daca asta a intentionat sa imi aduca Mosul dar am sa incerc sa iau tot ce e mai bun din toate...

Cea ce doresc: este ca nu vreau sa uitam semnificatia Craciunului! Pentru mine Craciunul inseamna amintirea faptului ca s-a nascut Mantuitorul nostru. Nu vreau sa las nimic din spiritul "modern" al Craciunului sa fure asta. Amintirea nasterii, vietii si jertfei Dl Isus acopera orice dorinta de a face altceva de craciun.
Ce vreau sa fac:
- sa pentrec timp personal cu Domnul meu,
- sa Il cunosc si sa Ii cunosc voia,
- sa ma rog lui pentru toti cei dragi ai mei si mai ales pentru oamenii speciale din viata mea.

P.s: Rugaciunea de astazi: Doamne ai grija de Emi!!!

No comments: